Main Banner

Thursday, June 8, 2017

पल छिन - Mental Radio

Song : पल छिन
Artist : Mental Radio
Album : Mental Radio

INTRO:
C F C G

VERSE
C F C G
पल छिनमा देखें नया रंग, नया उज्यालो 
C F C G C
तिम्रो हांसोको गुंजमा , मेरो मन आफै नाच्न थाल्यो
C F C G
चाहेको हैन साहरा, केवल साथ मात्र पायें
C F C G C
तितो मिठो सारा अनुभव, जीवन को धेन हामीलाई

CHORUS
F C Am Em F C G
मैले जानी न जानी धेरै पल एसै गुमाए, साचैं थाहै पाइन 
VERSE
C F C G
रिस मा झल्किन्छ माया, कैले लायक भए म?
C F C G C
तिम्रो निशब्द सन्देश भएं नि , मेरो मन आफै ब्युंझ्यो
CHORUS
F C Am Em F C G
मैले जानी न जानी धेरै पल एसै गुमाए, साचैं थाहै पाइन 
F C Am E


मायिक समस्त सारा मेरो आंखा मा झुम्न थाल्यो
F C G
कहिले थाहै पाइन!!
C F C G
सम्झनामा रच्दै छु यो ह्रिदयको सानो भेट 
C F C G C
जब सुन्छऔ यो गित तिम्रो मन आफै रमाइ रहोस..

This song can be viewed online here!
More info about the band : Official Facebook Page!

1 comment: